Apjungiant įmonės veiklos procesus yra sudaroma tiekimo grandinė, kai tarpusavyje sujungiami tinklai, procesai, veiklos, prasidedančios nuo pasiūlymo pateikimo, vykdant projekto planus, paslaugas, baigiant galutiniu vartotoju, aprašant sutarties aktus. 

Tiekimui palengvinti Terra Project projektų valdymo sistemoje papildomai gali būti apjungiamos logistikos bei gamybos tiekimo valdymo sistemos, taip išsprendžiant tiekimo grandinės valdymo problemas. 

Tiekimo valdymas apima daugelį projektinės įmonės veiklos procesų, į kuriuos įeina užklausų tiekėjams pateikimas, tiekėjų informacijos valdymas, žaliavų tiekimas projektams, užsakymų pristatymas. Tiekimo grandinė – tai tarpusavyje sujungti arba susiję tinklai, procesai, veiklos, kurių kelias prasideda nuo užsakymo, ir vyksta gamyba, paslaugos, kurios pasiekia galutinį vartotoją. 

Tiekimo sprendimui – palengvinti Terra Project projektų valdymo sistemoje gali būti naudojamas apjungimas tiekimo grandinę papildant logistikos valdymu.



KOKIOMS ĮMONĖMS TINKA?

Tiekimų sprendimų valdymas sistemoje Terra Project yra tinkamas tiek projektinę veiklą, tiek projektinę gamybą vykdančioms įmonėms, kurioms yra svarbus žaliavų ar pagamintos produkcijos tiekimas, pristatymas klientams pagal pateiktus užsakymus. Sistema yra pritaikyta visoms projektinėms veikloms, nes turi nemažai modulių ir ilgą funkcijų sąrašą, kurios atitiks kiekvienos įmonės poreikius. Pagal kiekvienos projektinę veiklą vykdančios įmonės poreikius gali būti papildomai sukurtas reikiamas pritaikymas ar funkcionalumas.



NAUDA ĮMONEI

Naudojantis projektų valdymo sistema Terra Project palengvinamas tiekimo valdymas, nes įmonės procesai aprašomi ir apskaičiuojami sistemoje, suteikia duomenų tikslumo ir padeda išvengti klaidų bei netikslumų. Kiekviena projektinę veiklą vykdanti įmonė projektų aprašymui skiria nemažai laiko, ne tik paties projekto informacijai, tačiau ir projekto darbų valdymui. Projektų valdymo programa padeda greičiau aprašyti projektų darbus, kurie taip pat susiję ir su tiekimu. Tiekimo sprendimai vykdomi ir projektine gamyba užsiimančiose įmonėse, todėl ši funkcija padeda įvykdyti kliento užsakymus sutaupant nemažai laiko. Pagerinamas laiko planavimas, bei resursų užimtumo valdymas.



TIEKIMO GRANDINĖS FUNKCIONALUMAS:

  • prekių užsakymai ir jų tiekimas;
  • prekių kortelės;
  • projektų aprašymai ir etapų sekimas;
  • tiekėjų ir užsakovų valdymas;
  • sandėlio valdymas;
  • transportavimas;
  • vidiniai nurašymo aktai.