Terra Project projektų valdymo sistema skirta įmonėms, kurių pagrindinė veiklą yra projektai, nepriklausomai nuo įmonės verslo specifikos. Projektų valdymo modulis gali būt pritaikytas tiek statybos, inžinerinėms, elektros, tiek projektinės gamybos ar paslaugų sektoriui. Projektų valdymui skirtas funkcionalumas apima pagrindines reikiamas funkcijas, tokias kaip sąmatos sudarymas, atsakingų asmenų priskyrimas, projekto terminai ir darbai, jų grafikas.

Šis Terra Project sistemos modulis apima projektų valdymo pagrindinius žingsnius - nuo projekto inicijavimo pateikiant pagrindinę informaciją apie projektą iki išvadų pateikimo apie projekto metu atliktus darbus. Įmonės vadovai ar kiti darbuotojai atsakingi už projektus, naudojantis Terra Project sistema turės galimybę patogiai fiksuoti ir matyti reikiamą informaciją apie projektą realiu laiku vienoje vietoje.

Sistemoje kiekvienas projekto vykdymas yra sekamas kartu su visa jo informacija, projekto stadijomis, istorija, atsakingų asmenų priskyrimu. Šis modulis suteikia galimybė lengviau valdyti projekto informaciją ir terminus, užtikrinti savalaikį užduočių ir darbų atlikimą, palengvina darbų perdavimą reikiamiems darbuotojams, taip pat siųsti užduotis ir planus į mobiliąją programėlę.



PROJEKTŲ VALDYMO FUNKCIONALUMAS:

  • projektų informacijos valdymas;
  • užsakovų atsakingų asmenų priskyrimas projektams;
  • rangovų atsakingų asmenų priskyrimas projektams;
  • nepriklausomų įmonių atsakingų asmenų priskyrimas projektams;
  • dokumentų, susijusių su projektais valdymas;
  • projektams priskirtų veiklų valdymas veiklos kalendoriuje;
  • įgyvendinto projekto išvadų fiksavimas;