Kiekvienam darbuotojui įmonėje yra priskiriamos jam skirtos užduotys. Terra Project projektų valdymo sistema leidžia tvarkyti ir skirtyti reikiamas užduotis darbuotojams, taip taupant laiką ir priskiriant užduotis tik konkretiems darbuotojams. Užduočių valdymas suteikia galimybę realiu laiku stebėti jų būseną, atlikimą, planuotis laiką. Projektų valdymo įmonėse labai svarbu ne tik kuo greičiau gauti reikiamas užduotis, tačiau ir tai, kad jos būtų atliktos kokybiškai ir laiku.



UŽDUOČIŲ VALDYMO FUNKCIONALUMAS:

  • užduočių priskyrimas darbuotojui;
  • užduočių valdymas realiu laiku;
  • užduočių vykdymo kontrolė;
  • darbo planavimas ir perdavimas;
  • darbuotojų užimtumo stebėjimas;
  • užduoties dokumentų prisegimas;
  • užduočių būsenos atnaujinamas realiu laiku.