Užduočių valdymas
Kiekvienam darbuotojui įmonėje yra priskiriamos jam skirtos užduotys. Užduočių valdymo sistema Terra Project projektų valdymo sistema leidžia tvarkyti ir skirtyti reikiamas užduotis darbuotojams, taip taupant laiką ir priskiriant techninių užduočių planavimą tik konkretiems darbuotojams. Techninių užduočių valdymas suteikia galimybę realiu laiku stebėti jų būseną, atlikimą, planuotis laiką. Projektų valdymo įmonėse labai svarbu ne tik kuo greičiau gauti reikiamas užduotis, tačiau ir tai, kad jos būtų atliktos kokybiškai ir laiku. Sistema užtikrina teisingą ir savalaikį techninių specifikacijų rengimą, tokiu būdu išvengiant delsimo ar vėluojančių užduočių atlikimo. Projektinis valdymas Terra Project sistemoje padeda suvaldyti užduočių ir konkrečių darbų apimtis, stebėti einamu laiku vykdomas užduotis, bei viso projekto eigą.
Užduočių valdymas yra projekto užduočių stebėjimas įvairiais jų etapais nuo pradžios iki pabaigos. Tai apima aktyvų sprendimų, susijusių su užduotimis, priėmimą, kad būtų galima pritaikyti pokyčius, kurie gali įvykti realiu laiku, o galutinis tikslas yra sėkmingai atliktos užduotys. Projekto užduočių valdymas taip pat reiškia efektyvų visų užduoties aspektų, tokių kaip biudžetas, laikas, apimtis, ištekliai, pasikartojimas ir pan., valdymą.
Nauda
Užduočių valdymo modulis naudojamas projekto užduotims valdyti, laikui sekti ir lengvai bendradarbiauti su projekto komanda, sistema skirta padėti efektyviai atlikti užduotis nepraleidžiant jokių terminų. Užduočių prioritetų nustatymas taip pat yra vienas iš naudingųjų faktorių norint laikytis svarbių užduočių terminų, priskirti reikiamus darbuotojus, bei sumažinti galimų klaidų riziką. Terra Project suteikia prieigą prie sistemos bet kur ir bet kada, naudojant bet kurį įrenginį realiu laiku. Užduočių valdymo sprendimas Terra Project, sujungiantis viską į vieną vietą, yra geriausias būdas maksimaliai padidinti efektyvumą, padidinti produktyvumą ir pagerinti bendradarbiavimą. Vienoje verslo valdymo sistemoje galite planuoti, organizuoti, nustatyti prioritetus ir stebėti užduotis.
UŽDUOČIŲ VALDYMO FUNKCIONALUMAS:
- užduočių priskyrimas darbuotojui;
- užduočių valdymas realiu laiku;
- užduočių vykdymo kontrolė;
- darbo planavimas ir perdavimas;
- darbuotojų užimtumo stebėjimas;
- užduoties dokumentų prisegimas;
- užduočių būsenos atnaujinamas realiu laiku.