Įmonės, turinčios didelės apimties projektus susiduria su nepilnai darbų problema. Terra Project sistemoje sukurtas aktavimo modulis, kuris palengvins atliktų darbų aktavimą, darbų užbaigimo planavimą, taip išvengiant nenumatytų išlaidų ar konfliktinių situacijų su užsakovais.

Terra Project projektų valdymo sistema skirta valdyti ne tik projektus, tačiau ir visus su jais susijusius darbus, taip pat ir jų aktavimą. Aktuojant atliktus darbus, naudojantis sistema, užtikrinamas tinkamas atliktų darbų aprašymas ne tik įmonės viduje, tačiau ir išrašant sąskaitas klientams, jei skaičiuojant išlaidas ir stebint kitas finansines ataskaitas.

Aktavimų modulis palengvina darbų planavimą bei jų koordinavimą ir padeda užtikrinti projektų skaidrumą bei atliktų darbų tinkamą aprašymą. Aktavimų valdymo modulis leidžia stebėti tinkamus darbų įgyvendinimus per tam numatytą laiką, bei sutarties planų ir terminų sekimą, atlikimą ir fakto perdavimą klientui. Sistemoje pateikta aktavimų istorija leidžia rasti reikiamus ankstesnius aktavimus, sukuria didesnę naudą įmonei, bei pagreitina darbą su sutartimis.

Pasirinkus projektų valdymo sistemą Terra Project, aktavimų valdymo modulis yra sudėtinė šios programos dalis, todėl yra lengvai pritaikoma prie įvairių įmonės veiklos krypčių, kuriose yra projektai ir reikalingas teisingas tų projektų atliktų darbų aktavimas. Sistemoje taip pat užtikrinama galimybė parsisiųsti reikiamus aktus norimu formatu arba išsiųsti jį, tiesiai iš projektų valdymo sistemos.


 
AKTAVIMŲ VALDYMO FUNKCIONALUMAS:

  • automatinis aktuojamų darbų sąrašo sudarymas;
  • automatinis prekių priskyrimas aktuojamiems darbams;
  • vidinio perdavimo akto formavimas;
  • vidiniai perdavimo dokumentai;
  • aktavimo dokumentų spausdinimas.