Sutarčių valdymas
Terra Project projektų valdymo sistema yra skirta ne tik valdymo ir stebėti projektams, tačiau apima ir daug daugiau funkcijų. Viena iš jų yra sutarčių valdymas, kuri gali būti sekantis žingsnis po išsiųsto klientui pasiūlymo patvirtinimo. Sutartys sistemoje patvirtinamos po jų sudarymo, kada yra sutariami reikiami darbai ir sąlygos. Iš sutarties sekantis žingsni bus projekto darbų pradžia.
Sutarčių valdymas yra svarbus procesas projektų valdyme norint priskirti darbus atitinkamiems asmenims. Šis modulis suteikia galimybę kontroliuoti darbuotojų atliekamus darbus, naudojamas medžiagas. Terra Project siūlo naudotis sutarčių šablonais, apsisaugant nuo nesąžiningų darbuotojų.
Kiekvienai sutarčiai sistemoje yra priskiriamos jos būsenos, todėl visada yra galimybė sekti kaip vykdoma sutartis. Taip pat sutarties informacija, bei kontaktiniai bei atsakingi asmenys. Sutarties informacijai taip pat priskiriami tos sutarties dokumentai, kuriuos gali peržiūrėti ar įkelti tik tie vartotojai, kuriems suteikta prieina prie sutarčių informacijos.
Terra Project sutarčių valdymo modulis leidžia peržiūrėti ir tvarkyti sutarties finansus, juos paskirstyti atitinkamai. Kiekvienos sutarties informacija yra aprašoma detaliai, kad vėliau nekiltų neaiškumų. Ši informacija perduodama vykdant projektą, visi terminai, mechanizmų informacija ir kt. Visos įvestos sutartys bus matomos vienoje vietoje realiu laiku.
SANDĖLIO VALDYMO FUNKCIONALUMAS:
- sutarčių informacijos valdymas;
- sutarčių stadijų valdymas;
- atsakingų asmenų už sutartis valdymas;
- sutarčių tipų valdymas;
- prekių rezervavimas projektams;
- sutarčių pajamų paskirstymas;
- komandiruočių priskyrimas sutartims;
- sutarčių dokumentų valdymas;
- aktavimo planų valdymas.