Kas yra pardavimų valdymas?

 

Pardavimų valdymas – tai pardavimo pajėgų kūrimo, pardavimo operacijų koordinavimo ir pardavimo metodų, leidžiančių verslui nuosekliai pasiekti ir net viršyti savo pardavimo tikslus, diegimo procesas. Projektų valdymo sistemos Terra Project pardavimų modulis padeda valdyti pajamų, pardavimo strategiją vienoje sistemoje. Pardavimų valdymas ir pardavimų našumo didinimas bet kokio dydžio operacijoms, nepriklausomai nuo pramonės šakos, visada yra tikslūs pardavimo valdymo procesai, kurie aprašomi sistemoje. 

Pardavimų valdymo sistema ne tik padeda įmonei pasiekti projektų pardavimo tikslus, bet ir leidžia neatsilikti nuo pramonės augimo konkurencingoje rinkoje. Sistema padeda įvertinti ir įgyti matomumą dabartinei pardavimų komandai, vadovaujantis sistemoje pateikta informacija apie esamus, buvusius ir būsimus pardavimus. Turint aiškų vaizdą apie tai, kokius procesus reikia stebėti ir kaip juos sekti, galima anksčiau nustatyti problemas, mokyti žmones ir geriau suprasti užduotis, kurias turėtų atlikti projektų pardavimo komanda, padidinti savo pardavimus. 

 


Kas yra pardavimo valdymo sistema?

Pardavimo valdymo sistema yra programinė įranga, palengvinanti efektyvią pardavimo eigą. Programinė įranga padeda vartotojams valdyti pardavimą, stebėti našumą, racionalizuoti procesus ir sekti rezultatus, padidina nuspėjamumą ir prognozavimo pajėgumus bei užtikrina, kad pardavimo skyriaus procesas būtų kartojamas ir išmatuojamas.

 

Pardavimo valdymo sistema yra tradicinio santykių su klientais valdymo (CRM) evoliucija. Jis gali valdyti komandos pardavimo santykių duomenis ir srautą, taip pat apima srauto valdymą, potencialių klientų generavimą ir darbo eigos automatizavimą. Sistemoje aprašoma informacija:

 

  • Išsamus klientų istorijos vaizdas:  prieiga prie pilno klientų sąveikos vaizdo, įskaitant telefono skambučių informaciją, el. laiškus ir rinkodaros pranešimus. 
  • Automatizuota darbo eiga ir sumažintas administravimas: Terra Project pardavimų valdymo sistema leidžia automatizuoti pasikartojančias užduotis. Tai leidžia susikoncentruoti į aukšto prioriteto užduotis, kurioms reikia žmogaus indėlio.
  • Analitika ir ataskaitų teikimas: pardavimo valdymo sistema suteikia matomumą, reikalingą priimti pagrįstus sprendimus. Galima peržiūrėti praeities, esamus ir masinius duomenis, kad nustatyti, kas veikia ir kur reikia panaudoti išteklius, kad pagerinti našumą. 
  • Duomenų apjungimas: projektų valdymo sistema gali sujungti klientų duomenis iš kelių šaltinių į vieną vietą, tam sukūrus integracijas tarp skirtingų sistemų, taip sukuriant bendrą matomumą vienoje Terra Project sistemoje. Tai leidžia įmonėms geriau tvarkyti santykius su klientais, sukuriant kryžminio pardavimo arba papildomo pardavimo galimybes. 
  • Patobulintas prognozavimas: sistema ne tik suteikia aiškų vaizdą apie praeities ir dabarties pardavimus, bet suteikia įžvalgos apie ateitį. Galima naudoti istorinius duomenis tendencijoms prognozuoti, galimybėms ir tikslams nustatyti. 



Kam naudingas pardavimų valdymas?

 

Pardavimų valdymas praktikoje teigiamai veikia visus, dalyvaujančius pardavimo cikle, kurie yra aprašomi Terra Project projektų valdymo sistemoje. Kuo didesnės apimties projektas, tuo jo pardavimo procesas pasieks aukščiausius rezultatus. Pardavimų valdymo procese dalyvauja trys pagrindinės suinteresuotosios šalys: pardavimo vadovas, vadybininkas ir klientas:

Pardavimų vadovas - asmuo, kuris vadovauja organizacijos pardavimų komandai, prižiūri jos procesus ir paprastai yra atsakingas už projektų pardavimus. Aiškumas ir apimtis yra būtini, nes tai paprastai reikia prižiūrėti planuojant ir įgyvendinant viso projekto tikslus. Veiksmingas valdymo procesas vienoje sistemoje ir realiu laiku leidžia turėti aiškesnę viziją, kaip išlikti prieš konkurentus.

Vadybininkas - atstovauja įmonei ir tiesiogiai bendrauja su potencialiais klientais asmeniškai, telefonu ar tik internetu, todėl šią informaciją galima lengvai susivesti ir rasti Terra Project pardavimų modulyje. Pardavimo sėkmei garantuoti reikia įtraukti dabartinę informacijos bazę ir išplėsti duomenų pasiekiamumą. Efektyvaus pardavimo valdymo apimtis ir aiškumas didina pasitikėjimą ir darbo matomumą.

Klientas - turi geresnę patirtį ir labiau linkęs gauti naudos iš įmonės ir įsigyti produktą ar paslaugas veiksmingu projektų pardavimo valdymo procesu. Jie gali paskleisti žinią, o tai reiškia daugiau naudos ir daugiau socialinių įrodymų ateities perspektyvoms.


Nauda

Investavimas į projektų valdymo sistemą yra vienas geriausių būdų palaikyti projektų pardavimų komandą ir visą verslą. Pardavimų valdymo modulis yra skirtas padėti darbuotojams pardavimo proceso metu, kad būtų lengviau parduoti verslo produktus ir paslaugas. Terra Project turi veiksmingas pardavimo valdymo priemones, kurias galima pritaikyti beveik visose pramonės šakose. Sistema gali padėti išspręsti kai kuriuos pagrindinius iššūkius, su kuriais susiduria pardavimų komanda, įskaitant organizavimą, užduočių prioritetų nustatymą, tolesnių veiksmų stebėjimą ir tai, kad darbuotojai dirbtų kartu kaip komanda. Palengvinus, veiksmingesnį ir efektyvesnį pardavimo procesą, projektų pardavimo valdymo sistema gali tapti viena iš geriausių pardavimų formulių.

Pardavimo valdymo sistemos naudojimas gali pagerinti potencialių klientų valdymą. Tai padeda tvarkyti potencialius klientus ir pateikia priminimus, kad jūsų potencialūs klientai niekada nebūtų pamiršti. Tai gali padėti padidinti potencialių klientų konversijų rodiklį ir paskatinti geresnius bei didesnius pardavimus.

 


PARDAVIMŲ VALDYMO FUNKCIONALUMAS:

  • klientų informacija vienoje vietoje;
  • istoriniai pardavimų duomenys;
  • pardavimų ataskaitos;
  • veiklos valdymas kalendoriuje;
  • klientų statuso sukūrimas;
  • pardavimų skolų valdymas;
  • priminimai.