Veiklos valdymas yra ryšys tarp planavimo ką nors padaryti ir jo atlikimo. Terra Project projektų valdymo sistema pateikia vykdomo darbo apžvalgą, leidžiančią stebėti nuo užduoties įvedimo iki jos atlikimo. Sistemos modulis apima užduotis, darbuotojus, projektus, jų valdymą, darbuotojus, laiko sekimą, darbo eigą ir aiški užduočių eigos apžvalga. 



Kas yra veiklos užduočių valdymas?

 

Tai užduočių kūrimo, prioritetų nustatymo, delegavimo ir stebėjimo procesas, siekiant užtikrinti, kad jos būtų atliktos per nurodytus terminus. Tai taip pat apima darbo eigos organizavimą ir kliūčių šalinimą, kad būtų užtikrintas efektyvus užduočių atlikimas. Užduočių valdymas yra esminis efektyvaus projektų valdymo ir sėkmingos verslo veiklos komponentas.

Užduočių valdymas gali būti valdomos kartu su projektais, tačiau tai yra du skirtingi vaidmenys. Pirmajame pagrindinis dėmesys skiriamas užduočių nustatymui ir užtikrinimui, kad darbuotojai pateiktų darbą prieš terminus, o projektų valdymas daugiausia dėmesio skiria bendriems projekto etapams ir terminams pasiekti. Terra Project informacine valdymo sistema apima abu šiuos modulius ir sukuria galimybę priskirti darbuotojui kelias užduotis skirtinguose projektuose kaip dalį jų dienos ar savaitės darbo krūvio, nes tai yra darbo vienetas. Kai šios užduotys atliekamos, tai prisideda prie projekto eigos. Projektų valdymas taip pat apima kitus projektų aspektus, tokius kaip išteklių valdymas, biudžeto sudarymas ir portfelio valdymas.

Verslo valdymo programinė įranga yra įrankis, naudojamas supaprastinti visus procesus, susijusius su užduočių kūrimu, delegavimu ir užbaigimu. Šie įrankiai sukurti siekiant padėti projektų vadovams išnaudoti visas savo komandų galimybes. Jie taip pat padeda darbuotojams dirbti greičiau ir geriau bendradarbiauti.

 

Kodėl svarbus laiko ir užduočių valdymas?

 

Neefektyvu ir neproduktyvu pradėti darbą su kiekviena užduotimi tokia tvarka, kokia ji įvyksta, nes yra galimybė, jog dėl žmogiškosios klaidos ar kompetencijos trūkumo didesnis dėmesys skiriamas į žemo prioriteto užduotis, o svarbias ar daug laiko reikalaujančias užduotis paliekama paskutinei minutei. Užduočių valdymas yra svarbus, nes jis suteikia viso darbo, kurį reikia atlikti, apžvalgą, sutvarkytą taip, kad galima matyti, nuo kurių dalykų pradėti pirmiausia. Įtraukiant laiko valdymą į projektą užtikrinama, kad būtų praleidžiama pakankamai laiko dirbdami reikiamus darbus.

Terra Project laiko ir veiklos užduočių valdymas padės matyti viską, kas šiuo metu vykdoma, ir kas artėja, parodys prioritetus, laiką, kurį galite skirti kiekvienam dalykui, ir efektyviausią darbo krūvio planavimo būdą.

Nauda

 

Terra Project projektų valdymo sistemos modulis, kuris apima veiklos valdymo sprendimus sukuria pridėtinę vertę, apimant kelis pagrindinius privalumus, naudojantis sistema.

  • visų užduočių valdymas vienoje vietoje;
  • užduočių prioritetai pagal svarbą;
  • padidintas komandos bendradarbiavimą;
  • sudėtingų projektų suskirstymas į papildomas užduotis ir priklausomybes;
  • užduočių perkeliamumas keliems projektams;

Užduočių valdymo sistema turi vaizdines ataskaitas, kurios palengvina užduočių planavimą, užduočių sekimą ir bendradarbiavimo užduočių valdymą. Ši paprasta naudoti sąsaja leidžia nuvilkti elementus naudojant Ganto diagramą, nurodyti užduoties prioritetą, pridėti užduočių priklausomybes ir lengvai matyti išsamią informaciją, peržiūrėti laiko juostoje.

Tinkama užduočių valdymo programinė įranga leidžia sukurti bendradarbiavimo kultūrą įmonėje. Viena iš Terra Project funkcijų, palengvinančių efektyvų komandinį darbą, yra komentarai užduočių metu. Pridedant komentarų prie užduočių, darbo pokalbiai vyksta ten, kur atliekamas darbas.

Sekanti sistemos nauda yra šablonai, kad būtų lengviau pradėti dirbti, neatsižvelgiant į tai, kurioje pramonės šakoje vykdom veikla. Šablonai reikalingi keliems projektų procesams įvairiose pramonės šakose, kad jų komandos veiktų kuo greičiau. Sistemoje galima susikurti ir išsaugoti savo šablonus, pvz., sąskaitų išrašymui atlikus užduotį.