Terra Project projektų valdymo sistema apima ir projektuose naudojamų žaliavų valdymą. Mūsų sukurtame projektų valdymo sprendime sandėlio modulis padės valdyti reikiamų prekių kiekį, užsakyti prekes tiesiai iš tiekėjo, kuris siūlo mažiausią kainą. Taip sumažinami prekių pirkimui, žaliavų sandėliavimui skiriami įmonės resursai ir išvengiama užsakomų prekių dubliavimosi.

Neretais atvejais projektui ir atliekamiems darbams reikalingos žaliavos, kurios yra užsakomos iš tiekėjų, atvyksta į sandėlius, yra įvedamos į sistemą. Jeigu įmonė jau naudoja sandėlio valdymo sistemą, tuomet galima integracija apjungti Terra Project su kita sistema, taip gaunant tik būtiniausią informaciją.

Projekto darbams reikalingos žaliavos gali būti užpajamuojamos, po to rezervuojamos konkrečiam projektui. Turint šią informaciją, lengviau stebėti sandėlio likučius ir vesti jų apskaitą, papildyti trūkstamomis prekėmis, siųsti užklausas tiekėjams, tiesiogiai iš sistemos. Pagal sistemoje realiu laiku matomus sandėlio likučius galima matyti kurias žaliavas reikės artimiausiu metu užsakyti iš tiekėjų, kurių yra perteklius, kurios rečiau ar dažniau naudojamos.

Iš sandėlio nurašomos ar sunaudojamos žaliavos ir jų išlaidos taip pat naudojamos skaičiuojant projekto išlaidas, bei galutines sąmatas. Bendra informacija pateikiama vienoje sistemoje, todėl yra prieinama paprasčiau ir realiu metu. Taip pat suteikiama galimybė įtraukti į ataskaitas.



SANDĖLIO VALDYMO FUNKCIONALUMAS:

  • prekių pajamavimas;
  • prekių valdymas skirtinguose sandėliuose;
  • sandėlio likučių apskaita;
  • informacija apie prekių likučius sandėlyje;
  • sandėlio prekių rezervacija konkretiems darbams.